پولیشر کفش اتومات

توضیحات محصول:

دستگاه پولیشر کفش اتومات، یک محصول مراقبتی باکیفیت برای کفش شما است و می توان گفت که خرید واکس زن کفش، یکی از ساده‌ ترین و راحت ‌ترین راه ‌ها برای براق کردن کفش ‌ها بدون نیاز به زحمت انجام آن به صورت دستی است.
در واقع، دستگاه پولیشر کفش اتومات، می تواند تنها در چند ثانیه کفش های درخشانی را در اختیار کاربران خود قرار دهد و وسیله ای عالی برای مراقبت از کفش برای هتل ها یا ادارات است.

دستگاه واکسر یا واکس زن کفش برقی، کار سخت مربوط به تمیز کردن و واکس زدن کفش را بدون هیچ زحمت اضافه ای و در مدت زمان بسیار کوتاه، برای شما انجام می دهد.
یک دستگاه واکس زن کفش اتوماتیک، با سنسورهای مادون قرمز کار می کند. موم یا کرم مخصوص کفش را در وسط دستگاه در ظرفی قرار می دهند. زمانی که کفش در جایگاه مناسب قرار می گیرد، دستگاه، کفش را تشخیص می دهد و برسهای تعبیه شده در این دستگاه واکس زن، کفش را تمیز می کنند. در حال حاضر، دستگاه های واکس زن کفش به بخش اصلی در بسیاری از هتل ها و فرودگاه ها تبدیل شده اند و انتظار می رود بازار این محصول، در طول دوره پیش بینی، رشد قابل توجهی داشته باشد.
خرید دستگاه پولیشر کفش اتومات و نصب این دستگاه در  هتل ها و ساختمان های عمومی می تواند مزایای متعددی را به همراه داشته باشد از جمله:

عملکرد خودکار:

استفاده از این دستگاه به دلیل عملکرد اتوماتیک و فقط با فشار یک دکمه، بسیار راحت است. یعنی برای اینکه به درستی کار کند نیازی به تلاش فیزیکی از طرف کاربر ندارد.

دستگاه های واکس زن اتوماتیک تمام مراحل تمیز کردن کفش از گردگیری تا واکس زدن و پولیش را کاملا اتوماتیک و سریع انجام می دهند و تمام افراد می توانند به سادگی از این دستگاه ها استفاده کنند.

حفظ بهداشت:

این دستگاه به حفظ بهداشت کلی فضا کمک می کند زیرا نیازی به تماس کاربران مختلف با یک فضای مشترک ندارد که ممکن است خطر انتشار میکروب از یک کاربر به کاربر دیگر را افزایش دهد.

استفاده آسان:

دستگاه واکس زن کفش اتوماتیک، بسیار راحت تر از سایر جایگزین های سنتی آن است زیرا کاربر باید فقط کفش های خود را در قسمت مشخص شده دستگاه قرار دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، کفش های تمیز و براق داشته باشند.

 

گروه تجهیزات هتلی میرزایی بیش از یک دهه سابقه و فعالیت درخشان در زمینه مشاوره، طراحی و تجهیز هتل، رستوران و تالار ،نماد اعتبار و تخصص ماست
به پشتوانه سابقه درخشان خود توانستیم تاکنون در جایگاه مشاور در صنعت تجهیزات هتلداری و رستوران در کنار شما باشیم.

محصولات مرتبط
  • ثبت دیدگاه
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *